Informatie bezorging en retouren

Let op! In verband met de feestdagen drukte kan het zijn dat je pakket later wordt bezorgd. 

Wij bezorgen gratis in Nederland en België bij besteding vanaf 50,-
We bezorgen je bestelling met PostNL – DPD – GLS – DHL.
Bestellingen voor 15:00 uur besteld worden dezelfde dag verstuurd.

Na het verwerken van je bestelling ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code om je zending te volgen.

Niemand thuis?

Dan wordt het pakket afgegeven bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Bezorging van je pakket zonder aan te bellen

Het kan voorkomen dat je pakket wordt bezorgd zonder aan te bellen. Dit komt voor in de volgende situaties:

  • de zending past door de brievenbus

Ruilen en/of retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.

Hier doen wij niet moeilijk over, mits aan de volgende voorwaarden zijn voldaan.

  • Product is niet beschadigd
  • Product zit in de originele verpakking
  • Binnen 14 dagen

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Zodra wij de retour hebben ontvangen wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort via de betaalmethode waar je voor gekozen hebt.

De kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening. Deze bedragen 4,95.

Heb je vragen over je bestelling of wil je iets retourneren ?
Gebruik dan ons Retourportaal  of neem contact op via 075-3030544